وبلاگ آموزش آشپزی و شیرینی پزی و درست کردن انواع دسر

آموزش پخت انواع غذا های ایرانی خارجی دسر ها سالاد ها کیک و شیرینی و ....

وبلاگ آموزش آشپزی و شیرینی پزی و درست کردن انواع دسر

آموزش پخت انواع غذا های ایرانی خارجی دسر ها سالاد ها کیک و شیرینی و ....

سلام من شادی هستم و میخوام کلی غذا و دسر و شیرینی و کیک های خوشمزه و همچنین آموزش تزئین سالاد و میوه ... رو آموزش بدم پس همراه من باشید

بایگانی

نان سبزیجات فوری

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۵۸ ق.ظ

طرز تهیه نان سبزیجات فوری و خوشمزه در منزل

 

 

 

تخم مرغ ۱ عدد.

شیر ۱/۲ تا ۳/۴ پ 

جعفری و پیازچه ۱/۲ پ 

آرد ۲ پ سرخالی 

نمک ۱/۲ ق چ 

بیکینگ پودر ۱ ق چ

پنیر رنده شده به میزان لازم 

روغن ارده برای سرخ کردن

 

تخم مرغ را با همزن دستی هم بزنید سپس شیر و سبزیجات ساطوری را اضافه و مخلوط کنید پنیر رنده شده (پنیر پارمزان، پنیر خامه‌ای،..) من پنیر گوسفندی زدم

آرد، نمک و بیکینگ پودر را الک کرده و افزوده، با دست ورز می‌دهیم تا خمیر جمع شود، خمیر کمی چسبندگی داره که باید سطح کار و روی خمیر را کمی آردپاشی کنید، با وردنه باز کرده و به هشت قسمت تقسیم کنید

داخل تابه روغن ریخته و با حرارت متوسط سرخ کنید (موقع سرخ شدن در تابه را بگذارید)

چند دقیقه ای آماده میشه

 

نکته 

در صورت تمایل میتونید از تکه های مرغ پخته شده یا سوسیس و کالباس، فلفل دلمه ای نگینی داخلش استفاده کنید

این نون برای کنار #سوپ و #عدسی مناسبه

من با آرد کامل درست کردم 

#نان_فورینان سبزیجات فوری

#نان #نان_روغنی 

#سبزیجات #نون_پنیر_سبزی 

#خوشمزه #نان_خانگی 

#نون_خونگی #نان_خونگی 

#شام #صبحونه #عصرونه 

#پیش_غذا #نان_سوپ

#نون_سوپ #نان_پنیر_سبزی

#نان_پنیر_گردو #نون_فوری

  • شادی الوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی